Jak reklamovat
Reklamovat zboží lze více způsoby, proto je vhodné nás nejprve kontaktovat na e-mailu: info@rekupex.cz, kde s Vámi projednáme nejrychlejší možný způsob řešení Vaší reklamace.
Reklamovat zboží zakoupenézasláním výrobku na adresu:
RekupeX – Vojtěch ŠPULÁK
Horní Kostelec 284
549 41 Červený Kostelec
Pokud se rozhodnete o zaslání zboží přepravní službou a nebo jiným způsobem, je nutné výrobek ve vlastním zájmu zabalit tak, aby nemohlo dojít k poškození zboží během přepravy.
V mnoha případech je k úspěšnému zjištění závady a úspěšnému vyřešení reklamace nutné reklamovat kompletní výrobek včetně příslušenství. Pokud je problém zaslat kompletní výrobek a nebo si myslíte, že to není nutné, kontaktujte nás nejprve na e-mail: info@rekupex.cz
Vždy k reklamovanému zboží přiložte kopii daňového dokladu a čistopis nebo vyplněný záruční list, pokud byl ke zboží přiložen. Také je nutné přiložit list s popisem závady a nebo vyplněný náš reklamační formulář.
Zásilku je třeba si při přebírání překontrolovat a pokud je shledáno jakékoliv poškození, sepsat s řidičem přepravní služby protokol o poškození zásilky.
Viditelně poškozené zboží, prosím, nepřebírejte! Do přepravního listu uveďte nepřevzato - poškozeno.
Veškeré zboží je před odesláním kontrolováno, proto pokud po rozbalení zjistíte poškození, kontaktujte současně přepravce a nás. Jednejte prosím bezodkladně:
Kontakty na přepravní služby:
GLS: Přímý link na řešení a nahlašování reklamací:
https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty/reklamace
DPD: Přímý link na řešení a nahlašování reklamací:
https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/#postup_reklamace
TopTrans:
Přímý link na řešení a nahlašování reklamací:
Česká pošta:
oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
LHŮTA NA VYŘÍZENÍ REKLAMACE:
Veškeré reklamace se snažíme řešit v co možná nejkratší době a to vždy do třiceti dnů.
Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době do dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující spotřebitel má nárok na dvouletou záruční dobu a to u veškerého zakoupeného zboží od Vojtěch Špulák, IČ: 04632052., pokud není před prodejem uvedeno jinak. Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok na jednoletou záruční dobu.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží.
Záruka se tedy nevtahuje například na:
běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí
otupení zubů pilového kotouče
uhlíky u elektrického nářadí
apod.
Na dárky, které jsou přiloženy ke zboží, nelze uplatnit záruku.
Pokud se rozhodnete uplatnit nárok na proplacení nezbytně nutných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží, je nutné nás nejprve kontaktovat na e-mailu info@rekupex.cz, abychom Vám mohli sdělit podmínky proplacení a nebo Vám nabídnout vlastní přepravní službu, což bývá ve většině případů pro obě strany nejvýhodnější.